× اخبار حاوی برچسب :

اجتماعي

تعداد :79
مطالبات پرستاران بر حق است/جای پرستاران در سازمان نظام پزشکی خالی است

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: مطالبات پرستاران مانند بخشی از جامعه پزشکی بر حق است و مسئولان باید به این مطالبات رسیدگی کنند.

رئیس سازمان نظام پرستاری:احساس بی عدالتی در جامعه بحران ایجاد می کند

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: مهمترین سرمایه یک جامعه، سرمایه اجتماعی است که در صورتی محقق می شود که عدالت برقرار بود و به حقوق گروه های مختلف احترام گذاشته شود، احساس بی عدالتی و تبعیض جامعه را به سمت فروپاشی می برد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت:پرستاران دو نوبته یا سه نوبته کار می کنند

تهران - ایرنا - معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به علت کمبود شدید نیروی پرستار در کشور، پرستاران مجبورند دو شیفته یا سه شیفته اضافه کاری اجباری داشته باشند و همچنان با مشکلات معیشتی مواجه هستند.

تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شد

تهران - ایرنا - با حکم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «جمشید تقی زاده» به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب و معرفی شد.

آنتی بیوتیک نقشی در بهبود عفونت ویروسی تنفسی ندارد

تهران - ایرنا - رئیس انجمن متخصصین داروسازی بالینی ایران گفت: اغلب مردم با مشاهده علائم بیماری های فصلی و سرماخوردگی، خودسرانه اقدام به مصرف آنتی بیوتیک می کنند در حالی که این دارو نقشی در بهبود عفونت تنفسی ندارد.

پوشش امدادی برف و گرد و غبار در 17 استان کشور

تهران - ایرنا- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: عملیات امداد رسانی برف و کولاکی که در 48 ساعت گذشته رخ داده است در 17 استان کشور ادامه دارد.

کمبود نیروی انسانی برای مراکز تازه تاسیس از مشکلات وزارت بهداشت است

تهران - ایرنا - قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: یکی از مهمترین مشکلات وزارت بهداشت در حوزه پرسنلی، کمبود نیروی انسانی به ویژه برای مراکز تازه تاسیس است.

برنامه وزارت بهداشت برای ترویج غذاهای ایرانی با هدف حفظ سلامت مردم

تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه از برنامه های جدی وزارتخانه برای ترویج و شناسایی غذاهای ایران با هدف حفظ سلامت مردم خبر داد.

برنامه ریزی برای صادرات تجهیزات پزشکی به آلمان وعمان

تهران - ایرنا - مشاور وزیر بهداشت در امور تجهیزات پزشکی گفت: عمان ، جایگزینی مطمئن در حوزه صادراتی تجهیزات پزشکی به جای امارات است و همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری نیز در آلمان وجود دارد.

کره جنوبی سه بیمارستان در ایران می سازد

تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل با تاکید بر جذب سرمایه‌گذار خارجی در حوزه سلامت، گفت: در زمینه ساخت بیمارستان توسط سه شرکت کره‌ای، اقدامات جدی صورت گرفته است.

[2 3 4 5 6 7 8 ]   صفحه بعدی >>

email: [email protected]